Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

    • Czy oferowane produkty są dostępne?

    Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy https://auravia.pl , posiadamy we własnym magazynie firmowym.

    • Ile trwa wysyłka ?

    Od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe, kompletowanie Twojego zamówienia i wysyłka nie trwa dłużej niż 24 godziny

    • Ile kosztuje dostawa?

    Przesyłka Paczkomat 24/7 – 9,99 zł

    • darmowa dostawa od kwoty zakupów 50,-zł

  •  

    Przesyłka Inpost Kurier – 13,99 zł

    • darmowa dostawa od kwoty zakupów 100,-zł

  •  

    Przesyłka Poczta Kurier – 12,18 zł

    • darmowa dostawa od kwoty zakupów 120,-zł

  •  

    Odbiór osobisty w naszej Galerii Planty – bez kosztów.

    • Czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?

    Tak, ta forma płatności dostępna jest jako Poczta Kurier pobranie

    • Jak sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka?

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres mail informację z numerem listu przewozowego. Umożliwi Ci to zlokalizowanie przesyłki na internetowej stronie przewoźnika.

    • Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

    Tak , na życzenie wystawiamy faktury za zakupione produkty.

    • Czy mogę zmienić moje zamówienie? Jak je anulować?

    Zamówienie można zmienić, anulować tylko do momentu nadania wysyłki. Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny 666-199-768

    • Czy można oddać lub wymienić produkt kupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego ?

    Tak, można oddać lub wymienić zakupione produkty w naszym sklepie stacjonarnym. Zapraszamy do Galerii Planty, stoisko 47A w Kielcach.

    • Co zrobić, jeśli otrzymam wadliwy lub niewłaściwy produkt ?

    W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 666-199-768 . Taki produkt można oddać lub wymienić na nasz koszt.

    • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

    Tak można zwrócić każdy zakupiony u nas produkt, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny na własny koszt. (szczegóły w naszym regulaminie)