Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

    • Czy oferowane produkty są dostępne?

    Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy https://auravia.pl , posiadamy we własnym magazynie firmowym.

    • Ile trwa wysyłka ?

    Od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe, kompletowanie Twojego zamówienia i wysyłka zwykle nie trwa dłużej niż 24 godziny

    • Ile kosztuje dostawa?

    Odbiór osobisty w Galerii "Planty" Kielce, Stoisko 47A   0,- zł

    Dostawa Orlen Paczka do kwoty zamówienia 79,99 zł, koszt wysyłki 7,99 zł

    Darmowa dostawa Orlen Paczka od kwoty zamówienia 80,- zł

    Dostawa Paczkomaty 24/7  Inpost do kwoty zamówienia 99,99 zł, koszt wysyłki 12,99 zł

    Darmowa dostawa Paczkomaty 24/7  Inpost, od kwoty zamówienia 100,- zł

    Dostawa Kurier Inpost do kwoty zamówienia 139,99 zł, koszt wysyłki 13,99 zł

    Darmowa dostawa Kurier Inpost,  od kwoty zamówienia 140,- zł

    Dostawa Poczta Polska Kurier, do kwoty zamówienia 119,99 zł koszt wysyłki 13,18 zł

    Darmowa dostawa Poczta Polska Kurier, od kwoty zamówienia 120,- zł

    Dostawa Poczta Polska Kurier pobranie, koszt wysyłki 13,99 zł

  •  

    Odbiór osobisty w naszej Galerii Planty – bez kosztów.

    • Czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?

    Tak, ta forma płatności dostępna jest jako Poczta Kurier pobranie

    • Jak sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka?

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres mail informację z numerem listu przewozowego. Umożliwi Ci to zlokalizowanie przesyłki na internetowej stronie przewoźnika.

    • Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

    Tak , na życzenie wystawiamy faktury za zakupione produkty.

    • Czy mogę zmienić moje zamówienie? Jak je anulować?

    Zamówienie można zmienić, anulować tylko do momentu nadania wysyłki. Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny 666-199-768

    • Czy można oddać lub wymienić produkt kupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego ?

    Tak, można oddać lub wymienić zakupione produkty w naszym sklepie stacjonarnym. Zapraszamy do Galerii Planty, stoisko 47A w Kielcach.

    • Co zrobić, jeśli otrzymam wadliwy lub niewłaściwy produkt ?

    W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 666-199-768 . Taki produkt można oddać lub wymienić na nasz koszt.

    • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

    Tak można zwrócić każdy zakupiony u nas produkt, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny na własny koszt. (szczegóły w naszym regulaminie)

  • Czy Karta Dużej Rodziny jest honorowana ?

            Tak.  Jesteśmy oficjalnym partnerem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Związku Dużych Rodzin "Trzy Plus". Udzielamy zniżki w wysokości 5% na cały asortyment za pomocą specjalnego kodu rabatowego " KDR5 " który należy wpisać w wyznaczoną do tego celu ramkę podczas składania zamówienia.