FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.
-
-
Czy oferowane produkty są dostępne?
Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy https://auravia.pl , posiadamy we własnym magazynie firmowym.
-
Ile trwa wysyłka ?
Od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe, kompletowanie Twojego zamówienia i wysyłka zwykle nie trwa dłużej niż 24 godziny
-
Ile kosztuje dostawa?
Odbiór osobisty w Galerii "Planty" Kielce, Stoisko 47A 0,- zł
Dostawa Orlen Paczka do kwoty zamówienia 79,99 zł, koszt wysyłki 7,99 zł
Darmowa dostawa Orlen Paczka od kwoty zamówienia 80,- zł
Dostawa Paczkomaty 24/7 Inpost do kwoty zamówienia 99,99 zł, koszt wysyłki 12,99 zł
Darmowa dostawa Paczkomaty 24/7 Inpost, od kwoty zamówienia 100,- zł
Dostawa Kurier Inpost do kwoty zamówienia 139,99 zł, koszt wysyłki 13,99 zł
Darmowa dostawa Kurier Inpost, od kwoty zamówienia 140,- zł
Dostawa Poczta Polska Kurier, do kwoty zamówienia 119,99 zł koszt wysyłki 13,18 zł
Darmowa dostawa Poczta Polska Kurier, od kwoty zamówienia 120,- zł
Dostawa Poczta Polska Kurier pobranie, koszt wysyłki 13,99 zł
-
-
Odbiór osobisty w naszej Galerii Planty – bez kosztów.
-
Czy mogę zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
Tak, ta forma płatności dostępna jest jako Poczta Kurier pobranie
-
Jak sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres mail informację z numerem listu przewozowego. Umożliwi Ci to zlokalizowanie przesyłki na internetowej stronie przewoźnika.
-
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak , na życzenie wystawiamy faktury za zakupione produkty.
-
Czy mogę zmienić moje zamówienie? Jak je anulować?
Zamówienie można zmienić, anulować tylko do momentu nadania wysyłki. Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny 666-199-768
-
Czy można oddać lub wymienić produkt kupiony w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego ?
Tak, można oddać lub wymienić zakupione produkty w naszym sklepie stacjonarnym. Zapraszamy do Galerii Planty, stoisko 47A w Kielcach.
-
Co zrobić, jeśli otrzymam wadliwy lub niewłaściwy produkt ?
W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny 666-199-768 . Taki produkt można oddać lub wymienić na nasz koszt.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?
Tak można zwrócić każdy zakupiony u nas produkt, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny na własny koszt. (szczegóły w naszym regulaminie)
-
- Czy Karta Dużej Rodziny jest honorowana ?
Tak. Jesteśmy oficjalnym partnerem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Związku Dużych Rodzin "Trzy Plus". Udzielamy zniżki w wysokości 5% na cały asortyment za pomocą specjalnego kodu rabatowego " KDR5 " który należy wpisać w wyznaczoną do tego celu ramkę podczas składania zamówienia.